Hyra lägerområdet, priser för sommaren 2024

Ni planerar och genomför ert eget läger på Kragenäs. I priset ingår ved, slanor, tillgång till toaletter, duschar och hela Kragenäs fasta program. Under sommarsäsongen är Kragenäs kiosk öppen. Priset gäller enskilda grupper och kårer.

Scoutkårer tillhörande Scouterna (inklusive Equmenia och NSF) betalar 75 kr per person och natt. Barn 0-5 år betalar ingen avgift.

Scoutkårer som är en del av Göteborgs scoutdistrikt erhåller 15 kr rabatt/person/natt.

Om ni är en grupp med fler än 200 personer så är kan priset variera med servicenivå, säsong och hur många ni är. Kontakta oss så kan vi prata vidare om saken.

Serviceläger

Under våra serviceläger tar vi hand om allt praktiskt åt er. I priset ingår förutom den service som alltid finns på Kragenäs även komplett matservice och gemensamt program delar av perioden.

Se respektive serviceläger för aktuellt pris.

Större läger

Kragenäs passar utmärkt för större läger. Om ni vill hyra hela anläggningen för ert läger, kontakta oss för en diskussion om vilken service vi kan erbjuda er och vad det kostar.