Upplev Kragenäs från andra sidan

Har du varit på Kragenäs med kåren och är nyfiken på hur det är att vara på andra sidan och hjälpa till att ge våra gäster en fin lägerupplevelse? Du som är över 20 år kan komma till Kragenäs som under sommarsäsongen, allt från några dagar till flera veckor beroende på vad som passar dig och hur vår sommarsäsong ser ut.

Som funktionär kan du göra nästan vad som helst från att vara ansvarig för hela anläggningen under en vecka till att hålla i ett programpass inom nåt du tycker mycket om.

Är du sugen på att vara funktionär sommaren 2024? Anmäl dig nu!

INTRESSEANMÄL DIG SOM FUNKTIONÄR VIA SCOUTNET HÄR

Instruktion för inloggning i Scoutnet:
  1. Besök www.scoutnet.se
  2. Är det första gången du loggar in så tryck på ”Beställ lösenord”
  3. Fyll i ditt personnummer.
    OBS! Om du inte har någon registrerad primär e-postadress så måste du be din scoutkårs medlemsregistrerare att hjälpa dig med att lägga till det. Medlemsregistreraren kan även sätta ett nytt lösenord till dig.
  4. Om du har en primär e-postadress så får du ett lösenordsåterställningsmejl. Följ instruktionerna eller logga in med ditt nya lösenord.
  5. Vi problem med inloggning, kontakta: support@scouterna.se