2020-05-30 11.52.08

Boka Pannbergsstugan!

I den mysiga stugan på Pannberget kan ni ha upptakter, hajker och möten.

Under vår-, höst- och vintertid finns Pannbergsstugan tillgänglig för dig som vill uppleva Kragenäs med inomhusboende.

Huset är passande för såväl kick-offer som planeringshelger. Med sovplatser för upp till 16 personer på Pannbergsstugans mysiga sovloft samt fyra sängplatser lämpar sig huset för både den lilla och den stora gruppen.

Pannbergsstugan är utrustad med två inomhustoaletter och en dusch samt tvättmaskin, torktumlare och torkskåp. Köket är fullt utrustat och matplatser finns för upp till 24 matgäster. Diskmaskin och porslin finns. Dessutom erbjuds gratis wi-fi till samtliga boende.

Vid Pannbergsstugan finns fyra parkeringsplatser, vägen upp snöröjs ej.

Prisuppgifter

Medlemmar i Göteborgs scoutdistrikt                                        1000 kr per dag (fre em – sönd em räknas som 2 dagar)
Medlemmar i Scouterna                                                                 1500 kr per dag (fre em – sönd em räknas som 2 dagar)
Övriga (tex ickescouter och gäster från utlandet)                    2000 kr per dag (fre em – sönd em räknas som 2 dagar)

Om du har några fler frågor, skicka gärna ett mejl till kragenas@gbgscout.se.

Bokning

Pannbergsstugan hyrs i första hand ut till scoutkårer, i mån av plats välkomnar vi även andra organisationer som delar Scouternas värderingar. Pannbergsstugan hyrs inte ut till privatpersoner.

BOKA PANNBERGSSTUGAN VIA VÅR BOKNINGSSIDA