Boka ert läger!

Kom till möjligheterna mötesplats ni också, tillsammans skapar vi fantastiska minnen.

Välkommen till Kragenäs – möjligheternas mötesplats!

På Kragenäs får du och dina scouter en härlig lägerupplevelse precis vid havet med ett brett programutbud och härliga möten. Under somrarna på Kragenäs finns det inte bara scouter från hela Sverige utan också många länder i Europa. Varför inte passa på att låta era scouter få nya vänner från Tyskland eller Frankrike i sommar?

På Kragenäs finns allt ni behöver för en bra lägerupplevelse, oavsett om ni bara stannar några nätter eller flera veckor. Ni bor på våra fina lägerängar och det finns alltid tillgång till ved, slanor, vatten, toaletter och kylförvaring.

Under hela sommaren finns dessutom Kragenäs kiosk öppen för dig, alltid välfylld med godsaker som ytterligare förgyller din upplevelse på möjligheternas mötesplats!

Under högsäsong har vi alltid funktionärer på plats som ser till att allt fungerar och hjälper er om det uppstår frågor eller bekymmer.

Läs mer om våra olika typer av läger eller gör en bokningsförfrågan direkt.

GÖR EN BOKNINGSFÖRFRÅGAN